Meble biurowe – jakie meble kupić do biura?

Meble biurowe – jakie meble kupić do biura?
Zagłosuj!


Od aranżacji biura zależy nie tylko jego wygląd, ale także komfort pracy. Jakie meble warto wybrać do przestrzeni biurowej? Zapraszamy do sprawdzenia!

Meble biurowe to szeroka gama różnych produktów, które razem służą do aranżacji przestrzeni przeznaczonych do pracy biurowej. W sklepach na przedsiębiorców meblujących biura czeka pełna paleta propozycji. Wobec tego często pojawia się pytanie – co kupić, aby praca w biurze była wygodna?

 

Każde biuro powinno być wyposażone w meble biurowe tworzące odpowiednie stanowiska pracy biurowej. Wśród nich znajdują się:

 

  • biurko
  • krzesło biurowe
  • meble do przechowywania

 

Co dokładnie warto wybrać do biura? Zapraszamy do zapoznania się z naszym poradnikiem!

 

Biurko

Podstawowym meblem w każdym biurze jest biurko. W zależności od biura biurka mogą być oddzielnymi stanowiskami pracy albo mogą tworzyć przestrzeń typu open space – każde biurko może być oddzielone od siebie przegrodą.

 

Przy wyborze biurka należy zwrócić uwagę na jego wymiary oraz materiały, z którego jest ono wykonane. Najczęściej wybór pada na biurka z wysokiej klasy płyt meblowych, które są wysoce odporne na uszkodzenia mechaniczne. Aby praca przy biurku była jeszcze bardziej komfortowa, warto wybrać model z regulowaną wysokością blatu. Wtedy każdy pracownik może dopasować je do siebie.

 

Krzesło biurowe

Do biura dokupić należy również krzesło biurowe. To do pracy siedzącej powinno zapewniać maksymalną ergonomię, zmniejszając ryzyko pojawienia się dolegliwości bólowych kręgosłupa.

 

Krzesło biurowe powinno posiadać wyprofilowane oparcie, siedzisko o odpowiedniej głębokości, podłokietniki, a także podstawę jezdną dla większego komfortu pracy. Polecane są głównie modele wykończone tkaninami i siatkami, które zapewniają więcej wygody niż te z obiciem ze skór.

 

Meble do przechowywania

W biurach korzysta się z wielu przedmiotów – od dokumentów, przez projekty, a skończywszy na różnych sprzętach i akcesoriach biurowych. Należy zatem dobrać takie meble biurowe, które ułatwią ich przechowanie oraz zapewnią właściwą ochronę.

 

Do wyboru mamy niewielkie kontenerki do ustawienia przy biurku wyposażone w szuflady albo otwierane szafki, szafy i regały, w tym modele zamykane na zamki czy też półki wiszące.

 

Warto także dokupić meble socjalne dla pracowników – przydadzą się do powieszenia odzieży wierzchniej czy do przechowania przedmiotów osobistych. W tym celu można wybrać standardowe wieszaki na ubrania albo zamykane szafy socjalne.

 

Dodaj opinię